14. desember 2006

desember : # 14 : december

december : #14 : desember

Walking the streets in town these days really make me feel important, - here they have even put out the red carpet trying to invite me in.
To tell the truth, I'm not that hard to invite.

Made me the Queen of Thursday for a moment there, walking that red carpet.
I had a red carpet/ queen feeling with me the rest of my day.

Did not spend money like a queen, though.
"We" wouldn't like to have many red numbers showing up on the note from the bank account by the end of the month, now would "we"?

spc: dec #2 red :: des #2 red

Å gå gatelangs i byen nå om dagene får meg til å føle meg så viktig, - her har de til og med lagt ut den røde løperen for å gjøre et forsøk på å invitere meg inn.
For å si det som det er, jeg er ikke så vanskelig å be.

Fikk meg til å føle meg som Dronningen av Torsdag der for et øyeblikk mens jeg seilte bortover den røde løperen.
Jeg tok med meg følelsen av dronning/ rød løper resten av dagen.

Brukte ikke penger som en dronning, da.
"Vi" ville ikke like å se masse røde tall dukke opp på kontoutskriften ved slutten av månden, ville "vi" vel?

spc : december/ red :: rødt / desember

1 kommentar:

  1. Anonym2:55 p.m.

    Tror jeg vet hvor du har sett denne løperen i byen, hi-hi. Og det gir unektelig en litt god følelse å gå på ja. Så får vi glemme at det er et salgstriks fra butikkens side. Det er jo et litt annerledes salgstriks da :)

    SvarSlett