8. desember 2006

desember : # 8 : december

december : #8 : desember
Fredag har vært dagen med "ta litt vare på og vær snill mot meg" for ganske så lenge nå.
Jeg har hatt en god lærer i denne damen så jeg vet at bare litt tid, de små stunder, gjør susen.

Rammen er vel så viktig som innholdet for meg:
En stor keramikk-kopp fått av en kjær venn, rykende varm fra kaffemiksen.
En ny favoritt blant kaffemiksen i butikken, med lukten og smaken av kaffe og sjokolade i ett.
En koselig quiltet teppe, mykt dandert om mine knær.
Hender krummet godt om den varme koppen i det jeg tar småsurker av sjokoladekaffen: et øyeblikk av tid der for meg selv.

Kan det bli bedre?
Skal ikke du ta deg en liten pause i dag også?

Jeg benytter anledningen til å takke for alle koselige kommetarer og tilbakemeldinger nå i desember, - det er så mange kjekke folk her i bloggland!

God helg!

coffee break : des.8 : kaffepause

Friday has had a moment of "be nice to and take care of me" for so long.
I have been trained good by this
lady so I know that just a moment, a small amount of time, does the trick.

The setting is important to me:
A large ceramic cup given to me by a thoughtful friend, hot from the steaming coffee mix.
A new favorite coffee mix from the store, the taste and the smell of coffee and chocolate.
A cozy quilt, wrapped softly around my knees.
My hands wrapped around the warm cup, sipping
chocolate coffee and then: a moment of my own.

Can it be any better?
Are you going to take a break today, too?

Have I told you how grateful I am for all the nice comments I've gotten lately? I love being part of the blogger community!

Have a nice weekend!

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg skal kose meg i dag - det blir nok sikkert både kaffepause og tepause. Har kjøpt adventte og har fått dreisen på teposebretting.

    SvarSlett
  2. Anonym5:54 p.m.

    Så fin "pakke" du gir oss i kalenderen i dag! Det er kjempeviktig å finne litt tid til bare seg selv av og til. Og det er ekstra viktig i denne hektiske førjulstiden. God helg!!

    SvarSlett