26. april 2007

spc : april #3 : body parts :: kroppsdeler

Husker dere OktoberRosa fra i fjor?
Vi tre jentene er i startgropa for årets aksjon, Elisabeth Augusta, Siw og jeg.

spc : april #3 : body parts :: kroppsdeler

Akkurat nå er det både godt og tungt å skrive om hva som gjør at jeg engasjerer meg så sterkt for de brystkreftrammede.
Jeg står ikke fram på scenen eller deltar på lokalt plan.
Jeg har bare folk i min nærhet og i verdensveven som har hatt besøk av denne lumsk lille døden i sin kropp.

Noen fikser det.
Noen gjør det ikke.
Noen legger seg hver dag, etterpå, og lurer på om lyset skinner i morgen også.

Derfor betyr OktoberRosa enormt for meg.
I år blir det kanskje den lille aksjonen jeg trodde det skulle bli i fjor?
Små dråper er bedre enn intet regn, - og forskning vokser utav alle små og store bidrag.

Og vil du delta, så kan du jo lese mer om OktoberRosa og oss som var med i fjor, på siden vår.

signatur

spc : april's bodyparts :: kroppsdeler

This part of our female bodies happens to be right where the cancer hits.

I know that also this year I'll be part of the movement that does something for the breast cancer research in October, participating in different
Pink Ribbon's activities on the 'net and here locally.

Last year a lot of us girl's who makes craft and arts, did an auction on the internet.
It was a great experience, the feeling of support and the feeling of being able to do something that would matter for the ladies and the great girls of the future.
I'll be a part of Pink Ribbon this year, for sure.

4 kommentarer:

  1. Ja, Merete, det er dessverre like aktuelt i år også. Vi får gjøre det vi kan.

    SvarSlett
  2. Anonym9:05 p.m.

    For et nydelig bilde. Er det sydd og strikket og lagt som en collage? Helt fantastisk nydelig!!!

    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  3. Jeg blir med på aksjonen i år igjen.

    SvarSlett
  4. Jeg oppdaget dette for sent i fjor. Men i år har jeg også lyst til å være med :)

    SvarSlett