14. februar 2008

omtanke :: love

I dag skriver vi 14. februar, - men vi i Norge har jo egentlig ingen tradisjon for Valentinesdagen som amerikanerne (eller handelsstanden der) markerer så enormt.

Derfor, etter å ha sendt en klem-SMS til Mannen, penser jeg tankene over på de menneskene jeg bryr meg om. Og de jeg bryr meg om, men kanskje ikke kjenner. For de er også der ute.

Det er flere som har omtanke for andre enn seg selv, for flere enn bare de som de kjenner.
I fjor gjorde medlemmer av Hobbyforum en kjempejobb da de strikket lapper og lagde lappetepper som ble auksjonert bort via OktoberRosa.

pink knitting :: rosa stikk

I år har jeg også tenkt å strikke en lapp eller tre. Det kan du også!
En lapp monner lite, men strikker mange en lapp hver, så blir det fort et teppe som varmer. Sammen er vi nemlig sterke!

Åse har lagt ut mer informasjon i bloggen sin.

~ Merete

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar