6. juni 2008

lunsj :: sigrun :: lunch

Gode venner er godt å ha, og tar de 'bursdagsbarnet med ut til lunch på et sted som Elliots cafe, er det supert.

Sigrun kom helt fra Ski for å svippe innom Tønsberg.
Bare fordi vi er bloggere, måtte vi jo gjøre noe så tragisk som å ta bildet av maten vårt.
Sigrun fotograferte sin mat, og jeg min.
Ser det ikke godt ut?

Fikk noen ideer der. En slik lunsjtallerken med litt grønnsaker, litt nøtter, litt egg og salt kjøtt, skiver med tomat + krydder, dip og oliven, samt et par skiver frukt - jo, det skal jeg klare å få til hjemme.

Har du tatt en titt i bloggen hos Sigrun, så vet du at hun er superdyktig på å sy vesker (og mye annet).
Tenk, den turkise var til meg!

Flere bilder kan du se på flickr.

The lovely Sigrun invited me to lunch in my hometown for a small celebration.
Where else to go than the newfound place Elliot's?

Of course bloggers like us have to take these tragic photos of what we choose to eat.

If you've been over to Sigrun's blog, you know she is an great bag-sewer.
The turquise summer bag was for me!
There are more photos of the bag over at flickr.

lese mer?
* sigrun :: livets dessert :: dessert of life
* konditori & cafe
* syerskens sommerveske :: summerbag

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått bursdag, og flott veske du har fått i presang. Det var virkelig koselig av Sigrun å invitere deg med ut på lunsj. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Ja, er det ikkje rart at ein må bli bloggar før ein fotograferer maten?

    Det såg herlig ut :)
    og så må eg nok stikke innom Sigrun og sjå på veskene

    SvarSlett