26. august 2008

"random" trekning :: out of the "random hat"

Tusen takk for at dere gav meg litt spenning her, - det ble ganske mange å trekke blandt: 38 stk totalt.

Denne gange bestemte jeg meg bare for å legge inn 38 tall i steden for navn, og så fikk random.org jobben med å trekke ut en vinner (= et tall).

random :: the winners

Øverst står 4 (som dere sikkert ser) og når jeg teller meg nedover så finner jeg:

random :: number 4

Gratulerer, Petunia: en pute vil komme til en postkasse nær deg!

Jeg bestemte meg for at jeg vil sende et Sting-hefte til de to neste på lista: 7 og 31:

random :: number 7 random :: number 31

Rita R og 2ne, - det vil komme en konvolutt til dere med "noe" fra meg!

Tusen takk (igjen) for at dere alle ville leke med meg!

blue pillow + heart :: blå pute + hjerte #2

I used random.org to pick a number between 1 and 38 (as it was 38 comments from people who wanted to play) and I got number 4, 7 and 31.
Petunia will get the pillow, and Rita R and 2ne will get a copy of the sting booklet in the mail.

6 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy - selv om det ikke ble pute så gleder jeg meg veldig til posten kommer om noen dager. TUSEN TAKK :-)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Grattis til Petunia, heldiggrisen! Tror nok det er vi som skal takke for at du lager spenning for oss da. Og hei, har nettopp funnet ut at du bor i drømmebyen min - en dag har jeg sommerhus i nærheten av deg og da kommer jeg og banker på...

    SvarSlett
  3. Vant jeg??? HURRA!!!!
    jeg som aldri vinne noen ting - nesten!
    Nå ble jeg glad:)
    Adressen er i en mailinnboks veldig nær deg;)

    SvarSlett
  4. Anonym9:37 p.m.

    Der var jaggu vinnerlykken over.. Eller kanskje den har hoppet over til norsk tipping? Ja, det føler jeg på meg.

    Gratulerer til de heldige vinnerne!

    SvarSlett
  5. Heldige vinnere... Gratulere til dere 3..
    Petunia du har fortjent denne puta som har satt i gang Fotosafarie---

    SvarSlett
  6. Sukk. Du er heldig du Petunia. Og jeg gleder meg over at puta kommer til et hjem med gode fotballsupportere ;-)

    SvarSlett