6. oktober 2008

rosa donasjon :: pink donation

Jeg snublet over denne i dag og vil foreslå at vi krative jenter "gir" så det monner: Har du et kreativt prosjekt i rosafarger, ta bilde og vis det fram på siden til Craftstylish!

For hvert viste prosjekt, doneres 1 dollar til Susan G. Komen foreningen.

  • Maks 5 prosjekter pr deltager.
  • Prosjektet må være noe som ikke er lagt ut før, - det må være unikt.
  • Du må ha lagd det.

rosa donasjon + et prosjekt :: pink donation 
* make it pink :: donation :: donasjon (via whipup)

I found this today and want as many as possible to know: Have you made anything craftish in pink colors, you can take a photo and show it at Craftstylish!
For every item shown, they'll donate 1$ to support breast cancer research.

6 kommentarer:

  1. Halloen tar med meg denne videre i andre fora og sender den videre...har lagret og tatt vare på den... skal sjekke ut rosa stoffer og det blir vel noe herfra tor jeg da...

    SvarSlett
  2. Må jo finne på noe her!

    SvarSlett
  3. Dette var en god idé. Noe rosa skal jeg nok få lagd i løpet av oktober...jeg mitt surrehue trodde dere skulle til Gardermoen, kobla ikke det quiltetreffet i det hele tatt =D håper det var topp, vi har hatt en aldeles nydelig helg i regi Arielle og kompani. Det blir spennende å se hva det rosa stoffet blir til!

    SvarSlett
  4. Oj, nå kom jeg på at jeg ikke har testet bøssa di igjen......får gjøre det:)

    Klem.

    SvarSlett
  5. Så flink og flittig du er!
    Skal se om jeg klarer å få til noe ila måneden. Mye annet som skjer her....

    SvarSlett
  6. Anonym7:21 p.m.

    Aha. Jeg var jo ferdig med et rosa sjal i dag. Og jeg hekler på en rosa gris. Og skal strikke rosa babykjole etterpå. Er visst i veldig rosa stim for tiden, og det ser jo bra ut. Kjekt at jeg ved å vise det fram kan bidra med donasjoner. :-) Supert tips Merete.

    SvarSlett