15. oktober 2008

sy vesker :: sew a bag

bag :: blue :: veske #3

Jeg er godt i gang med den blå-orange veska, - samme modell, litt annen sydekor.

bag :: blue :: veske #1

Smålappene ble puslet sammen i går før den høst-orange veska tok over og styrte resten av gårsdagens søm.

Lomma er sydd i før det orange fôret ble sydd til denne veska.
Nå mangler hanken på denne sjøblå høstveska)*.

Og pusleriet til en grålig grønn-lilla slengeveske ligger klar her, ferdig quiltet.

 

more bags :: flere vesker

)* Jeg kaller veska en sjøblå høstveske fordi de blå tonene i dongerien og gardinstoffet minner meg så om blåfargen på sjømørke havet. Ser jeg ut av vinduet, møter de orange-brune tonene meg. Høstlig, men så inspirerende og boblende. Ja, for du det at den orange fargen er kreativitetens farge?

ps. takk for hyggelige kommentarer på den orange høstveska og det nye skjerftet mitt!

I'm on to sewing the blue bag, and even the gray bag is started on.

3 kommentarer:

  1. Ser du er i farta, denne ser ut som blir herlig... venter i spenning...Vesker er så herlig...
    Sambo spurte om hvor mange vesker jeg har sydd, svaret ble vet ikke... Har jo en del selv også..Og skal sy meg flere ...vesker er så herlig...
    Ha en fin høst...

    SvarSlett
  2. Å se arbeidsprosessen din er utrolig inspirerende!
    Det er gøy å leke med lapper :-)

    SvarSlett
  3. Anonym5:18 p.m.

    Så gøy å se hvordan du setter sammen lappene dine. De blå/orange fargene var bare herlige sammen. Flott prsjekt du holder på med. Lykke til.

    SvarSlett