11. februar 2009

hjertesalg :: heart-ly sale

I anledning litt forskjellig, - bloggbursdag, alle-hjertes-dag, morsdagen og  at det faktisk er ett år siden jeg satt redigerte og fiklet på dette, – annonseres hjertesalget på dette heftet:

365:: 04-04 :: done :: klar

Kjapper du deg og bestiller før lørdag 14. februar (hjertedagen) skal jeg med varmt hjerte betale portoen sjøl.

Kanskje du har en hjertevenn som må ha litt hjelp på idefronten? Spose deg til kreative og sømmelige ny-ideer samt bli bedre kjent med StingArt Quilts damene?

Heftet er på 60 sider, består mest av bilder fra Stings produksjon, – både samarbeidsprosjekter og egne individuelle arbeider, - og kretser om årene 2001 til 2008.

Hurra!

hjertesalg

Last year my Art Quilt group, Sting, put together and printed this booklet to celebrate our 5th anniversiary of working together.

4 kommentarer:

  1. Anonym8:06 a.m.

    Nå er jeg så heldig at jeg er eier av dette heftet, og jeg anbefaler det absolutt til andre. Det kan tas fram og beundres mange ganger, og man finner alltid noe nytt.
    PS. Takk for hilsen. Det hender at jeg er tidligere ute med bildene enn med innlegg ja ;)

    SvarSlett
  2. du verden,..det e jo nu æ sku ha kunne sy,..men det va æ jo ikke så heldig å kunne...ka fine votta du strekka, å ka mye fint du laga.......hei og hå fra nord

    SvarSlett
  3. Hei har vert en runde i bloggen din og her var mye fint:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med heftet :-)
    Ha ei fin helg.

    SvarSlett