23. januar 2010

tidlig & sent { 7:7 } early & late

Siste dag med føtter møter meg igjen med bare en sokk.

365-22 :: feet

Sist lå den rett ved, så det var greit. I dag, i det mørke rommet, kunne jeg bare gi opp. Selv etter at lyset kom på.

Råd var dyre, så da grep jeg en fra enslig-posen og lot som ingenting.

Men jeg byttet sokker (fant den andre blomstrete på et umulig sted) og hadde to like da jeg gikk på toget for å komme tidsnok til "Disney on Ice" i Oslo Spektrum.

365-22 :: disney on ice

I sånne øybelikk velger jeg å late som om jeg er et lite barn som igjen får lov til å oppleve magien med blålig is, musikk og figurer som flyver over isen i stor fart.
Det er nemlig noe magiskt i slike forestillinger.
Spesielt når en klarer å lukke øynene for kjøpepress og andre voksentanker.

nordiske føtter #2

Det var garantert mange små føtter i Oslo Spektrum. Jeg takker for de mange føtter som har travet med denne uka og ser fram til ei uke med dere i juni, - hurra!

Linkemannen skal nå komme herunder:

3 kommentarer:

  1. Du har hatt ei begivenhetsfull uke, he-he! Jeg har ei datter på 10 som er på jentetur til Oslo denne helgen med tanten sin m/flere. Målet er Disney on Ice i kveld! :D

    Artig uke, takk for laget Merete! :P

    SvarSlett
  2. Du er i sannhet en kreativ sjel, og det vises på bloggen din! Har hatt mange AHA-opplevelser når jeg har tittet innom her! Det ligger en utmerkelse (award) til deg på bloggen min :-)))

    SvarSlett
  3. Denne gangen gikk føtter-uka meg hus forbi. Jeg lover å komme sterkere tilbake.

    Disney on ice! Åååå, det har jeg ikke sett siden jeg var jentunge! Bittelitt misunnelig :-)

    SvarSlett