18. januar 2010

wii føtter { 7:3 } wii feet

Nyinnkjøpt Wii og med utstyr, er i bruk.

365-18 :: wii fit plus

Før jul invisterte vi i oss selv, - trimstudioet var gitt opp og snø + glatt føre + masse kuldegrater krevde egentlig nytenkning om vi ønsket å forminske sideflesket.

Samtidig vil en hvilken som helst person si at det er bedre å trene med «Wii Fit Plus» enn ikke i det hele tatt. 
                                     ~ nettavisen, spillmagasinet

Nemlig.
Det tar skikkelig på. Fotsålene verker, mens ankelen er varme for første gang siden sommeren. Bedre blodsikulasjon? I hvert fall er det ingen merkbar stølhet dagen etter, så at dette gjør godt, er sikkert. De lover at bedre balanse = bedre kontroll og styrke i kjernemuskelaturen. Vi får se.

Favoritten for øyeblikket er nok skateboard'et og syklinga, samt balanseboblen. Men jeg løper også noe hver dag, for her skal løpes når veien blir barere enn nå. Tenk om jeg kunne komme i like god løpeform som jeg var for to år tilbake?

Hurra!

Her er linkemannen for de som legger inn bilder av føtter nå i dag:

* wii fit plus gir dama di fineren rumpe
* nte gaming :: wii fit plus
* superflax :: wii fit plus

3 kommentarer:

  1. Må komme på besøk og teste!

    SvarSlett
  2. jupp, tror du må det!

    SvarSlett
  3. Så artig måte å trimme på da gitt. Tror det der hadde blitt en farlig slager her i huset, knis :D Jeg er ikke så glad i spill selv (!), men tror nok at det der hadde fått meg til å teste ut litt + få god samvittighet samtidig! Genialt fotarbeid! :D

    SvarSlett