2. juli 2014

alle disse ukene :: all these weeks

jeg fant, jeg fant!



jeg har irritert meg grenseløst over at den innebygde kalenderen til iphone og ipad mangler ukenumre. blir jo alltid en let-og-søk-operasjon når det blir snakk om at "det er i uke 42...".

nå fant jeg denne siden der man kan abbonere på ukenummerne. noen vil kanskje si "velkommen etter". jeg tenker heller "å, endelig fant jeg løsningen!".

ukenummerene legges inn automatisk eller manuelt (sparer batteriet), og de legger seg pent inn i kalenderen på mandagene, - hurra!



en sak mindre å ergre seg over.

bare spør meg. jeg vet nå: onsdag 2. juli er i uke 27.

4 kommentarer:

  1. Hei og god morgen....og TUSEN TAKK 👍
    Ha en super dag,kos deg og nyt solen,som jeg håper skinner på deg også ;-))
    Klem !

    SvarSlett
  2. Takk det var superfint!! Anne Kari :-)

    SvarSlett
  3. Det stemmer! Jeg vet det, for Kongsberg jazzfestival starter alltid onsdag i uke 27! Men en seier for alt en finner ut av i dubbedittjungelen!

    SvarSlett
  4. Takk Merete, nå må jeg sjekke litt. Ha en flott sommer der nede i "syden". Skal snart nedover for 14 dager og gleder meg :-)

    SvarSlett