30. desember 2007

daglig foto :: daily photos

Ingen løfter, ingen påmeldinger, - jo, fjorårets viste at "LIVET" melder seg høyt og tydelig når en minst aner det, og der satt jeg i saksa.
Utfordringer jeg var sikker på at jeg hadde planlagt godt og ville få til i løpet av året, forsvant en etter en.

I år står jeg igjen med *sting for sting 2008*, strikkeklikk og denne her:

I fjor laget sylvez en temaperiode for oss som ville henge oss på. Tekst og tanker var en ting, bilder (foto) det andre.
Det var bra for meg og jeg så fram mot en ny runde.
356-gruppa på flickr gjør noe av det samme, bare at der er fokuset satt på kun bilde. Et av ukas daglige bilder kan være innunder temaet.

Jeg trenger å fokusere hver dag. Jeg trenger å notere meg de daglige små gledene. I papirformat, daglig, fungerer det ikke på lang sikt, dog bra i perioder.
Kameraet er en god følgesvenn i så måte. Teksten kan jo komme deretter?Kanskje jeg får lyst til å oppdatere meg på spc (selfportrait challenge) og studio friday også?

Merete

356 :: flickr

Week 52: trbarauna/Memories!
Week 51: patchworkbunny/ Light
Week 50: tales of a concrete desert/Secret
Week 49: unxpektd/December
Week 48: chrystyclarkson/Stress
Week 47: portable cynicism machine/Spirit
Week 46: DavidDMuir/Fun
Week 45: AmyLouPics/My Favorite Place
Week 44: tsallam/Music
Week 43: jolieNY/Fire
Week 42: ~*erin*~/Depth
Week 41: cole_H/Red
Week 40: cellach/Bizarre!
Week 39 : s3a/Toys
Week 38: Capsizing/Numbers
Week 37: S_Pipczynski/Passion
Week 36: suavehouse113/The Green Eyed Monster
Week 35: Mirchacco/One Of These Things Is Not Like the Others
Week 34: heavyweather/The end of the beginning
Week 33: abitblue/Where are you?
Week 32: Leedav/Summer produce
Week 31: Calico_13/Communication
Week 30: Jen333/Summertime
Week 29: Beautiful_awakening/Green
Week 28: batmanscamera/Water
Week 27: SummerTX/Home
Week 26: Cole_H (Old Skool)/Half
Week 25: LosFelizNY/Work
Week 24: jodi*mckee/Blue
Week 23: The Happy Robot/Challenge
Week 22: As Seen From.../The Start of Summer
Week 21: The Happy Robot/Finale
Week 20: MrsFishwife/Smile
Week 19: superfurry/After Dark
Week 18: eliselovesprada/Partnership
Week 17: lexy1210/Birth
Week 16: Mrs Magic/Pride
Week 15: miss southpaw/Heritage
Week 14: amaedel/Heat
Week 13: jodi*mckee/Yellow
Week 12: auntsmack4u/Ritual(s)
Week 11: moonwre/Precious
Week 10: tamra hays/Transactions
Week 9: Jules/Perspective
Week 8: Nils Geylen/Drama
Week 7: Elizabeth/Stripes
Week 6: Mark Allanson/Love
Week 5: Quadzilla/Connected
Week 4: Digital Ramble/Transportation
Week 3: Ought to be a blonde/Hallways
Week 2: Nicola/Breakfast
Week 1: Kimberly/Shoes

I found this group over at flickr. Since I'd like to document the little happiness in life in other ways than just writing, I will try to take a photo memory every day for 356 days (starting on the 1. of January).

1 kommentar:

  1. Hei Merete! Det har vært spennende å bli kjent med deg via blog'en din (og Wenche). Et foto hver dag var en spennende utfordring! Det behøver jo ikke være av typen dokumentar eller portrett, men så mye annet!
    Godt nytt år fra Siri i Ålesund.

    SvarSlett