20. desember 2007

julepost {5} holiday mail

holiday mail :: julebrev
Julebrevkortene gikk av gårde litt seint dette året også, til tross for postverkets dyktige masing om 16. Desember.

Jeg er stolte av barn som gjorde jobben sin og skrev adresser, pyntet og satte på frimerker på 5 konvolutter hver seg.
Alle mann til pumpene, kan man si: Liker vi å få julepost levert på døra, så må vi holde tradisjonen ved like.

Ungene stilt også sine velbrukte sko til disposisjon. De er et veldig godt bilde på våre dager i lag der de står i gangen.

~merete
x-mas card :: julekort 2007
This year's card shows our kids big shoes as they meet us in the entrance. A very good picture of how it is every time we're together.

The kids did their job at the "post office": they all took care of addresses, stamps and decor of 5 envelopes each.  If we want to get Holiday mail in our mailbox, we have to do our job to keep the tradition alive.

4 kommentarer:

  1. Familiebilde med særpreg :-)

    SvarSlett
  2. Knalltøft julekort.

    SvarSlett
  3. Heisann, er bare en tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!!
    Kos dere masse!!

    SvarSlett
  4. Anonym4:19 p.m.

    Hei! Nå er jeg litt tilbake i blogglandia ;) Jeg har ikke tid til å oppdatere meg her hos deg nå, men det skal jeg kose meg med siden :) Ønsker deg og dine en fin-fin julefeiring, og et spennende nytt år! Kanskje vi ses i 2008?

    SvarSlett