23. desember 2007

siste søm er satt {4} last stitches

more gift :: mer gavesøm
Dette er nest siste gavesøm fra meg før jul: En gammel ufo ferdig og på tur ut av huset!
Det ligger en halvferdig gåtesøm her hos meg. Jeg skulle så gjerne ha montert den, pakket den inn og lagt den under juletreet et annet sted enn der jeg feirer jul i år, men fornuften sier meg at tvil er sådd. Gaver er det nok av og gåtesømmen skulle vært et lite tillegg, så alt er vel.

Er det ikke pent med sorte stoffer?

~merete

This is almost my last homesewed gift: an old well-done UFO and ready to leave the house!
Still I wish for the mystery to be all done, wrapped in and put under the tree somewhere else, but I rather not worry. There are plenty of gifts and this mystery should just have been a little something extra.

Isn't it lovely with all the black fabrics put together like this?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar