14. januar 2008

2 :: gleder :: happiness

Denne uka settes fokus på hvor godt det er å ha venner og hvor godt det er å se dem i virkeligheten en gang i blandet!
Vi hadde en fin helg, - håper vi treffe snart igjen!

friends :: 52-2 :: venner
This week my friends and their company make me happy; - it's so good to see and spend time with them!
We had a great weekend. Hope to see you soon!

after eight :: 356sp-13 :: after eight

Ukas SPC går på feiringen som ligger i de små morgenstundene for meg. Her fikk morgenkaffen følge av gårsdagens rester med After Eight. Mintsjokolade hører de store anledninger til, forteller barndomsminnene meg.
ps. Forrige selvportrett ble omtalt på SPC siden.

This week's SPC focus on how the early mornings can be celebrated. Here the coffee had company with After Eight. This mint chocolate has since I was kid, been a chocolate for celebrating and the big events.
ps. Last week's SPC from me made it to the SPC page.

6 kommentarer:

  1. Anonym8:50 p.m.

    Venner er viktigere enn familie, venner velger man selv og de skal man verne om og pleie. Jeg er også så heldig å ha fått mange venner via nettet og msn. Og kjempehyggelig å treffe dem i RL!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for prisen, Merethe! Jeg har så lyst til å sende en til deg også, for jeg har så mye glede av bloggen din. (Det er altså ikke din pris som kommer i retur! :-)) Ha en fin uke, du også!
    Så skynder jeg meg over til Elisabeth Augustas blogg for å gratulere. Var innom hennes blogg for et par dager siden for første gang. Så mye flott!!

    SvarSlett
  3. Heisann, søs. Jeg lurer på om det går an å være venner selv om man er familie, jeg? iallefall er du alltid en god venn for meg :-)
    Klem fra Beate.

    SvarSlett
  4. you are right, After Eight is THE celebrations chocolate ;-)

    SvarSlett
  5. Anonym3:38 p.m.

    Det ser ut som om dere har hatt en kjempekjekk helg!

    Du har fått en award i bloggen min.

    SvarSlett
  6. Det ser ut som dere har hatt en kjempekjekke helg med gode sømvenninner :D :D
    Gleder meg til å se hvordan ditt februar bildet blir.
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett