25. januar 2008

søm i dag :: today's sewing

Jeg fant ut at tårnet mitt trengte litt mer fasong og bygget litt mer med både "steiner" og "vinduer". Sammenlignet med dette så nådde ikke tårnet helt til himmels: Jeg bygget videre der nede også.
Og fant en plass for bildet også, tror jeg.

more towerbuilding :: tårnbygging videre

Jeg har også sydd litt på min "rosenhage" (arbeidstittel). Nå er det lenge siden jeg tok de første stingene og sydde videre her. Godt å kjenne at sylysten er tilbake, også for dette arbeidet - det var jammen på tide!

barcelona #1.5

Og lua har fått lufta seg siden i går, - ingen kommentarer.
Bortsett fra Mann (den der er vel ikke akkurat noe du skal gå med sånn til hverdags?) og sønn (godt i gang med med å daske stjerneballer til mor så stjerner foran øynene): Du kan si de ikke var helt sånn "positive" til mors opptreden på utearenaen.
Javel, det blir på aleneturer og når det gode humøret er der.

~merete

I've added more "stones" and "windows" to the tower, - it needed to rise more into the sky, I think, to look more like this.
And I found the Barcelona project from May/ this summer and put some more stitches into it.

The blue hat has been on my head outside, - but no comments from strangers. Just the Man (you're not gonna wear that every time you're going out?)  and the son (who gave my star balls a really good spin several times last night).
Guess I wear the hat on my own from now on.

4 kommentarer:

  1. Til lueopplevelsen altså!
    Ellers ser det andre fint ut.

    SvarSlett
  2. Du verden så mye spennende søm du holder på med for tiden, får følge med videre...Riktig god helg.

    SvarSlett
  3. Anonym3:16 p.m.

    Tårnprosjektet ditt ser ut til å bli flott! Spennende å følge med på ;) Det er så moro å se fremdriften i arbeidet, og ikke bare det ferdige resultatet :)

    SvarSlett