21. januar 2008

stoffslanking :: 6 :: stash busting

I didn't write a report last week since Tuesday came before I got to it, and Judy told us to be reasonable with our self and see that so far into the next week, it'll belong to next week's report.

So here's how my stashbusting went this (and last)week:
I finished up my needlecase and started to cut more fabric for my Barcelona project. The apron with the pirate bandana, had a piece from my stash on the back. And the book covers were also made from stash. Great!
A good share of planning, sewing and using from my stash.

strykejern

Ingen rapport sist uke, - Judy mente at kom tirsdag og vi ikke hadde skrevet rapporten ennå, så var vi langt inni neste ukes stoffslanking. Jeg gir henne rett i det.

Her kommer denne (og forrige) ukes stoffslanking:
Jeg sydde ferdig nåleetuiet og begynte på kuttingen til Barcelonaprosjektet mitt. Forkle av pirattørklet fikk en bit fra stofflageret på baksidne. Og bokomslagene sydde jeg også fra stoff jeg hadde. Supert!
Ganske så bra planlagt, sydd og slanking av stofflageret.

Status week :: uke 6
bought fabric = 0 :: stoffinnkjøp = 0
fabric used from stash = ca 2 meters :: stoff fra samlingen = ca 2 meters 
books & pattern = 0 pattern :: bøker og mønster = 0 mønterpakker
this & that = 0 :: småsaker = 0
Still very happy :: fortsatt superfornøyd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar