6. mai 2008

firkantet :: square form

square : pillow :: pute : firkantet

Forrige tisdagstema sa "firkantet". Mitt resultat er her.
(Lekker pute, ikke sant?)
Last week challenge for tuesday, was square form. This is my photos.
(Nice pillow, by the way, - wouldn't you agree?)

square : window :: utstillingsstativ : firkantet square : tile :: veggflis : firkantet square : stones :: brolegging : firkantet
square : mailbox :: postkasse : firkantet square : electricity :: byggestrøm : firkantet square : no trespassing :: ingen adgang : firkantet

Nytt tema for tirsdag 6. mai: "Så färgtema blir det. Denna vecka, orange."
New theme this week: "A colortheme it is: Orange."

3 kommentarer:

  1. Nice cushion; simple but effective because of your choice of fabrics.

    SvarSlett
  2. Hei Merete.
    Fin pute til stolen på terassen. Der blir det vel mange koselige stunder utover sommeren tenker jeg.
    Artig skjørt du har sydd. Jeg sydde mye klær da ungene var små, men de senere år er det ikke blitt noe av det. Andre ting har vel kommet i stedet:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentarer, jenter!
    En liten inrømmelse her: Puten er ikke min, men stod utstilt i et vindu i Tønsberg by.
    Var ikke bare tilfeldig at jeg knipset, - den kunne vært "meg" ;-)

    SvarSlett