26. juni 2008

knapp :: positiv :: button

Jeg er veldig glad for at flere har lyst til å samle gleder og minner, sette fokus å det positive, og blogge litt i sommer!
(Takk, Hanne, for første blogpost og engasjement!)
Tenkte en knapp var på sin plass?
Knappen kan du lagre på egen maskin og plassere den i egen sidemeny.

Jeg følger opp med ei liste på siden min for de som deltar, så gi meg et hint?
Kikk i sidemenyen min og se om du står der.

knapp :: positiv :: button {høyreklikk, lagre og bruk :: right click, save and use}

I'm very pleased to see so many who wants to collect memories, focus on the positive we have this summer and and blog about it!
(Thanks, Hanne, for the first post and your commitment!)
Thought a button to go with the challenge would be appropriate?
This button is for you to save and upload in your own sidebar.

I'll make a list on my sidebar for those who are participating, so just give me a hint.
Take a look at my sidebar and see if you're there.

mer å lese:
* positiv + en utfordring :: positiv + a challenge

6 kommentarer:

  1. Får jeg være med? Selv om det ikke blir blogg hver dag.

    SvarSlett
  2. Live, - selfølgelig! Litt, noen ganger eller hver dag: tenk positivt, saml på minner fra sommeren. Du har jo allerede startet :-)

    SvarSlett
  3. Hei Merete.
    Flott tiltak. Nå har det vært så stille på min blogg så lenge, så jeg tenkte kanskje dette kunne være dyttet jeg trengte. Jeg tror nok ikke jeg klarer det hver dag, men jeg kan jo prøve så ofte jeg kan! Er det greit eller????

    SvarSlett
  4. Bra tiltak! Tror jeg for min del venter til etter sommeren :-) Håper det er i orden at jeg linker til bloggen din.

    SvarSlett
  5. Tanken er god - tiden er det verre med. Men...tja, kan jo blogge litt innimellom, og kanskje mer etter ferien :-)

    SvarSlett