10. juli 2008

hverdagsmagi :: everyday's magic

Kjøkkenkluter er godt å ha.
Kjøkkenklut-oppskrift er enda bedre å ha når man har strikkepinner.
Og garn. Og sommerferie i sol-stolen.

dish rag :: kjøkkenklut

Hverdagens magi er der, i de små øyeblikkene.
Jeg er takknemlig fordi jeg får finne styrke i det magiske, det skapende, det sosiale som kreativiteten gir meg.

Det å mestre noe gir økt selvtillit, og økt selvtillit gir mot til å begi seg ut på nye utfordringer.
Positive tilbakemeldinger på arbeidene mine betyr mye for meg. Positive tilbakemeldinger har vært med på øke min mestring av det å være syk. Det er godt å få positiv respons, det vokser en på. 
                                                                        ~ Marie på papirgleden

Takk for påminnelsen i dag, Marie :: banglamarie.
Og stor takk til dere som leser, tenker og kommenterer positivt!

positiv i juli

A knitted dish rag is nice to get.
In the summer sun, with yarn and knitting needles, it's even better to get to know how to knit a dish rag.

Everyday's magic can be found in the small moments of creativity.
I'm grateful for the strength I find in being a creative person, the magic of moments, and the people who finds me (and I find them!) through creativity, craft and art.

To handle something increase the self-confidence, and increased self-esteem gives courage to embark on new challenges.
Positive feedback on my work means a lot to me. Positive feedback has been important to me as it add to my mastering what it means to be sick. It's good to get a positive response, - it helps me grow.

Thanks, Marie :: banglamarie, for writing this, and thanks to all you in blogggerland who reads, then thinks and/ or writing positive comments to what I do and create!

3 kommentarer:

  1. Det var en veldig fin påminnelse, ja. Takk for den. Kjøkkenkluter er et takknemlig arbeid i sommervarmen.

    SvarSlett
  2. Jeg skal ta med meg kjøkkenklutmateriale på ferie.

    SvarSlett
  3. Jeg blir glad når jeg leser i bloggen din Merete, også får jeg masse inspirasjon. Takk for at du deler.

    SvarSlett