23. oktober 2008

stoffsamling :: fabric stash

happy feet :: glade føtter

En stoffsamling som får vandre videre, kan gi mange resultater:

  • ei veske eller fire - fem
  • inspirasjon til nytenkning
  • livsglede i en annens samling

De tre veskene jeg har sydd til nå, er på vei til sine nye hjem.
Ja, den blå og den grå er sågar kommet fram; – takk til Nancy og Ingunn!
Den orange er på vei til Røros i disse dager.

Smålappene er brukt flittig, men de er på hemmelighets-stadiet, – hysh for juleforeberedelser.

Mange stoffer er pakket pent i en smartpakke adressert til Stord og vil vente på gjesten min når hun kommer hjem.
En stoffbunke + en bok ble med hjem til en lokal quiltevenninne.

Søsterføtter får illustrere de lette, glade føttene til Elisabeth Augusta.
Og mine, - for alle gleden som nå går videre til Rosa sløyfe aksjonen.

visit :: besøk feet of stash :: stoffsamlingsføtter

ps. I helga har sypigene 15års jubileumsutstilling i Grimstad!

Happy feet here, – the 3 bags I’ve finished so far, are all sold, and so are some of the fabrics from the stash I got to use and donate some from.
Happy, happy feet for all the support to the Pink Ribbon of this year!

2 kommentarer:

  1. I love your happy face toenails!

    SvarSlett
  2. Anonym9:53 p.m.

    Heisann, søs. det var en ting jeg ikke tenkte på da tærne fikk ansikt.Jeg skrev med kulepenn... Vel, kort fortalt,tærne mine har ennå smilefjes... selv etter dusjing hver dag, og forsøk på å skrubbe tærne. Men å gå rundt med smilefjes på tærne kan også være kjekt:Jeg blir glad hver morgen når de nakne tærne stikkes ut av dyna, når jeg tenker på smilefjesene i løpet av dagen,(tenk så komisk hvis noen fikk se dem!!)og når jeg tar av sokkene for å krype til køys om kvelden.Takk for inspirasjon til fotdekorasjon som har gitt meg litt fortvilelse(over at de ikke går an å vaske bort) og mye glede :-)

    SvarSlett