30. november 2008

desember :: december

Jeg har tenkt og tenkt, særlig etter “flausen” min med november-ikke-skriving.

Men det blir innlegg i denne bloggen i desember, sånn som i fjor.
Jeg liker å bla tilbake, titte på hva jeg dokumenterte og noterte meg fra adventstiden i fjor og året før der.
Et bilde, litt tekst, – jo, minnene er der.

I fjor ble flere med og telte ned til kvelden, her er noen fine desemberblogger fra i fjor: sølvi, elisabeth augusta, kamelia, hege, bim, hilde s,og kari .
Hva med deg? Kanskje?

Jeg kommer ikke til å merke det av i fanebrevet.
I stedet vil du finne denne knappen i sidemenyen.

The last two years I’ve been counting down the days in December, here in this blog.

I was kind of sad after November’s no-writing as I really, really looked forward to that month, but I will try to keep up my tradition since I love to look back and see what we did during December last year and the year before that.

A photo and some words bring back the memories.
Will you join me?

3 kommentarer:

  1. Har savnet skrivingen din ja! Må liksom innom hver dag for å se hva du styrer med og hvordan du har det. Når det ble så stille ble jeg litt engstelig! Men PUH! Nå er du her igjen! Håper du har det bra! KLEM

    SvarSlett
  2. Koselig at du gleder deg, Elisabeth!
    Alt vel, miann, - ord kom som sagt, bare ikke på trykk! Snålt...

    SvarSlett