21. februar 2006

SPT - "All of me" - februar uke 3

På reisefot

SPT - februar - uke 3


Jeg reiser en god del.
Her står jeg på jernbanestasjonen i Tønsberg, mitt hjemsted, og venter på et tidlig tog.
Varm kaffe i hånden, lua godt ned i panna og hånden begravd i lomma fordi det er kaldt, og med enda en halv time å vente før toget kommer inn ved perongen og kan ta meg med.

Men mange av reisene mine tar jeg hjemmefra.
I hode tmitt.
Ved hjelp av utsikten.
En god bok.
Datamaskinen med tilgang til internet.

Jeg liker så godt å reise!

icon-2

Traveling

I do a lot of traveling.
This is me at the railwaystation in Tonsberg, my hometown, waiting for an early train.
Hot coffee in hand, the hat down to my eyes and hand buried in my pocket 'cause it's cold, with yet another half'n hour to wait for the train to come and get me.

But a lot of my traveling is done from home.
In my mind.
With the help of a view.
A good book.
The computer with Internet access.

I just love to travel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar