10. februar 2006

TV-program og strikking (og litt til)

Dagbladet annonserte stort på forsiden at de hadde hele OL-programmet med sendetider på TV. Nå er det bare å sjekke avtaleboka og samkjøre det med programmet for å legge opp løpet riktig mot gullmedaljen. Garnet er klart, - ikke akkurat det "røde" som jeg hadde sett for meg, men greit nok. Pluss at jeg hadde omtrent en bunt i rest hjemme og kunne minske lageret. Her er garnet sammen med et par andre påbegynte bunter i tilfelle jeg ikke har nok og trenger litt ekstra for hær og tå.

Ol-strikk/ Olympic Games and knitting

A Norwegian newspaper, Dagbladet, had written in huge letters than on the inside they had printet the whole OL-program on TV. All I have to do, is to check my calendar and work it out with the program so that I'll get the right route to go for the gold. The yarn is ready, - not the "red" I pictured in my mind, but ok. And since I had some of it back at home, I can redjuce my stash at the same time. If there by any chance shouldn't be enough, I guess I can add some of the other yarn for the heel and the toe.

"Litt til" er babyteppet jeg har sydd på de siste dagene. Vi skal i barnedåp og da er det koselig å tamed seg et slikt. Sjekk ut den kantborden, - passet bare så bra!
Alle stoffene her er fra lageret. Det kjennes godt å ta i bruk de fine stoffene :-)

Babyteppe/ babyquilt

This is the babyquilt I've been working on for the last couple of days. Love the borderfabric!
All the fabrics in this is from my stash. It feels good to use the "good" fabric :-)

1 kommentar:

  1. Fy søren så fint, Merete. Nå har jeg lyst til å få lyst til å sy igjen...

    SvarSlett