14. mai 2006

Whiplash 5: Yarn (garn)

Etter å ha lest helgens utfordring, hoppet jeg i det og fant fram garn og strikkepinner.
Ankelvarmere? Frosne føtter i sokkeløse sandaler kunne trenge en varmekilde rundet anklene...
Lommetørkle-lue for sterk sol? Dere vet, - sånn firkant med knute i hvert hjørne til å sette på hodet på varme solrike strand-dager?

Niks, - det ble et.... sommerlig mobiletui! Jeg trengte en lysere utgave på sommerlige dager, og siden jeg hadde friskt i minne sist bytur der nøkler skranglet løst uten lomme-mulighet, fant jeg fram en krok som både gjør nytten som beltefeste og nøkkelpåpasser.

Var jeg ikke flink?? Sist var jeg jo for seint ute...



Reading this weekend's challenge, at Whiplash, I jumped right in and went for my yarn and knitting needles.
Anklewarmers? Cold feet in sockless summersandals could need some heat around the ankles...
Handkerchief-hat for sunny days? You know, - this square piece with knots in every corner to put on your head a sunny day at the beach?

Nope, - it is a mobile cover for summer season! I needed a lighter version for summer days to come. And since I have a clear memory of my last trip to the city without any pocket for the keys to hide, I went for a hook which now doubles as a belt fastener and a key holder.

I did make it this time, didn't I?


1 kommentar:

  1. Vi rakk det!

    ...og genialt med nøkkelfestet. Skulle hatt mobilfeste på mobilen min, for den forsvann før helga.

    SvarSlett