13. juni 2006

spt: june pop art #2 :: juni pop art #2

spt: june pop art #2 :: juni pop art #2

All the time my ideas are popping up in my head.
Like these poppies, the new ideas are aiming high for the sky.
When ideas blossom, they fold up and show their real colors.
One idea I pick to brighten my day.
Another one wither and die a silent death.

Lucky for me the poppies come to life next season.
To brighten my garden.
To brighten my creative mind.

spt

Hele tiden dukker nye ideer opp i hodet mitt.
Som disse valmuene. Sikter seg inn mot det høyseste.
Knoppen blomstrer, åpnes opp og viser sine rette farger.
En ide plukker jeg med meg for å lyse opp i dagen.
En annen visner på rot og dør en stille død.

Heldigvis for meg så våkner valmuene til live neste gang.
Lyser opp opp i hagen min.
Lyser opp i skapertrangen.

~ ~ ~
my two pic this week :: mine to valg denne uka:
the Statistical Improbability of My Existence

(just have to wait for the second one :: det er bare å vent på nummer to, ja.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar