12. juni 2006

Studo Friday: fave art supply/ -ies :: fav. blant materiale og verktøy

Studio Friday wants to see our favorite art supply/ - ies this week.

My sewing machine is my favorite.
The one I turn to for almost every seam.
A task doesn't seem too big, - just give us time.

Without my machine I would be lost
among fabric and tread and fiber related items.
Having a hard time creating art of any kind.

My favorite and I, - together we create magic!

studio friday: fave art supply/ -ies :: favoritt materiale/ redskap

Studio Friday spør denne uka etter favoritten bland materiale og arbeidsverktøy.

Symaskinen min er min favoritt.
Den jeg vender meg til for hver søm, - nesten.
Ingen oppgave for stor, - bare gi oss tid.

Uten symaskinen min ville jeg forgå
blant stoffer og tråd og tekstile remedier.
Ha vansker med å skape noe som helst.

Min favoritt og jeg, - sammen skaper vi magi!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar