21. juni 2006

Wardrobe Refashion '06 week 4 :: uke 4

My work for this week as I redo my wardrobe and use what I can find in my closet and/ or in my stash:
Summer jewelry, - I also did these as pieces for the Summer Jewelry along at Hobbyboden.

Som denne ukas redesigning av garderoben og bruk av det jeg allrede har i skap og gjemmer:
Sommersmykker, - jeg laget disse også som den del av sommersmykke-alongen på Hobbyboden.


jewlery: summer jewlery challenge :: sommersmykke utfordring


And since someone asked for a photo with me in the jeans jacket, I dressed up in the skirt and shot a photo (which I played with a little...)

Og siden noen spurte etter et bilde av meg med olajakke, tok jeg på meg skjøret og stilte opp for et selvportrett (som jeg har lekt meg med...)

WR '06 : jacket and skirt :: jakke og skjørt

I'm working on a crocheted bikini top, - maybe next week I'll be able to show it to you... ?
No, not worn by me, - no, no.

Jeg holder på med en heklet bikinitopp, - kanskje jeg får vist den neste uke...?
Nei, jeg kommer ikke til å stille opp i den, - nei, nei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar