8. juli 2006

Nordic Secret Friend :: Nordisk hemmelig venn

Today I opened the package I got in the mail from Grete Salvesen in the 4th Nordic Secret Friend Swap.

I dag åpnet jeg pakken jeg hadde fått i posten fra Grete Salvesen i forbindelse med 4. Nordisk hemmelig venn.

Nordic Secret Friend :: Nordisk hemmelig venn - spennende fra Grete!

The colors on the balls of yarn are so fresh and will be knit into something soft and light, - alpaca from Drops are gorgeous to fondle: I've never knit anything from it, but wanted it for an long time.
The fuzzy yarn is a favorite to knit from, wooden flowers are welcome, and so is the heartshaped candle.
And the candy, salty frogs, came just to the right time, - no candy to spot around the house today.
Last, - thank you so much for all this and the nice words about my journal on the sweet card, Grete!!!

Nordic Secret Friend :: Nordisk hemmelig venn, - takk, Grete!

Fargene på alpakka garnet fra Drops er bare så skjønne og blir nok strikket til noe lett og mykt.
Jeg har ikke strikket med det garnet før, men har kikket på det lenge.
Pusegarnet passer også med favorittgarnene mine, treblomsten er velkommen, og det samme er lyset i hjerteform.
Og pulverpaddene passer godt i dag, - her er ikke gotteri å spore i hele huset.
Sist, - tusen takk for de nydelig ordene og journalen min som stod bakpå det søte kortet, Grete!!!

Nordic Secret Friend :: Nordisk hemmelig venn, - #1 fra meg

I mailed out the gifts from me today.
Someone on the west coast should be looking out for the mailman in a few days.

Jeg sendte avgårde pakkene fra meg i dag.
Det er en på nordmøre som snart kan kikke etter postmannen.

2 kommentarer:

  1. Herlige farger du fikk ! Håper du får en fin sommer ;.)

    SvarSlett
  2. og det var meg,tusen takk for gaven,det var midt i blinken.har snart vaskeklut på pinnene jeg nå

    SvarSlett