18. september 2006

meme

I got tagged by Grete :: Jeg fikk'n av Grete.

4 jobs I've had :: 4 jobber jeg har hatt:
delivering the newspaper :: levert avisen
in a bakery :: på et bakeri
au pàir abroad :: barnepike utenlands
kindergarten teacher :: førskolelærer

4 places I've lived :: 4 steder jeg har bodd:
Strømmen
Trondheim
Cazenovia, NY
Oslo

4 tv shows I like to watch :: 4 tv-serier jeg gjerne ser:
CSI
Beat for Beat (Norwegian music show) :: norsk musikkprogram
Lost
Daily News :: nyhetene

4 places I've visited :: 4 steder jeg har reist til:
Bergen ( Stord)/ Norway
Tjøme/ Norway
New York/ USA
Bremen/ Germany

4 places I'd like to visit :: 4 steder jeg vil reise til:
my parents cabin :: hytta til foreldrene min
my friend's homes :. mine venners hjem
Barcelona (this weekend :. denne helga!)
Cazenovia (once more :: en gang til)

4 favorite dishes :: 4 favorittretter:
Lasagna
chicken :: kylling
boiled salmon :: kokt laks
crabs :: krabber

4 places I enjoy my self :: 4 steder jeg trives
at home :: her hjemme
in my studio :: på arbeidsrommet
by the sea :: ved havet
in the mountains :: på fjellet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar