5. september 2006

... og hvor ble kommentarene av???

Noe rettet:

I dag kan man legge inn kommentarer på dette inlegget, men ikke på de gamle.
nei nei
Det er visst ikke jeg som bestemmer, nei...

- - - -
Ikke mulig å legge igjen kommentarer, nei.
Bare tull.
Ikke blid.

Satte på spamfilteret (word verification) og dermed forsvant muligheten til å kommetere.
Uansett hvilke endringer jeg gjør på blogger, så vil ikke bloggen her endre seg og kommentarmuligheten fungerer.

Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...
Gode tips mottaes med takk!

(ps. på mail, selvfølgelig :-)

3 kommentarer:

  1. Hei....jeg kan da legge inn en kommentar til dette.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Jeg leser bloggen din jevnlig, liker meg godt her. Du har mange godt fortalte historier. Også noe for øye og hvile på også :-D

    SvarSlett
  3. Hei :-)flott blogg du har! Er innom her med jevne mellomrom.

    SvarSlett