30. september 2006

Pink ribbon :: rosa sløyfe : # 17

Pink ribbon :: rosa sløyfe : # 15

Progress day 14:
The quilt, - here on display in the quilt shop that gave me the backing materiale if I could get the quilt done three weeks before the auction.
So, - it's been in the shop for more than a week, but I have yet to get a good overall picture of it.

Framskritt dag 14:
Teppet er her til utstilling i quiltebutikken som har donert bakstykket til teppet. De ville donere bakstykket om jeg fikk quilten ferdig tre uker før Oktober rosa auksjonen slik at teppet fikk henge litt hos dem :-)

Nå har teppet vært ferdig i mer enn en uke, men fortsatt har jeg ikke fått tatt et skikkelig bra bilde av hele teppet.

7 kommentarer:

  1. It looks gorgeous!

    SvarSlett
  2. Fantastisk nydelig!!! Dette bør du være kjempestolt av!! *dåne...*

    SvarSlett
  3. Anonym4:00 p.m.

    Flott! Det hat vore artig å følge prosessen! Skulle gjerne hatt det teppet der, ja... Det er vel berre å by, rekna eg med :-)

    SvarSlett
  4. Anonym4:56 p.m.

    En fantastisk flott teppe som jeg håper drar inn masse penger til aksjonen! Dette kan du med rette være stolt av :o)

    SvarSlett
  5. Tusen, tusen takk for de hyggelige kommentarene!
    Gleder meg til å se utviklingen videre :-)

    Thanks for your nice comments!

    SvarSlett
  6. Fy søren så fint det er! Å, det kiler i magan...

    SvarSlett
  7. Oj oj! Det er "et par" timer med arbeid bak et så gedigent teppe. Jeg er imponert! :-D

    SvarSlett