22. oktober 2006

X-mas Mystery pattern :: julegåte-mønster

There will be a 3-part mystery quilt for Christmas this year, too, over at Quilt Design.
I think it is the 6th year Barbara puts up a mystery for me, - not all of them available in English anymore, tough. 
The mystery will be up and running with clues around 15th of November.

This years color schema will be grayish for the back ground and with some fall colors: 

x-mas mystery :: julegåte 2006 


Dette er fargene jeg ser for meg i årets julegåte.

Den blir lagt ut rundt 15. novmeber, - en ny julegåte i 3 deler hos
Quilt Design i år også.
Jeg tror det er 6. året Barbara legger ut et slikt gåte-
mønster.

Men denne syns jeg sjøl er litt utradisjonell. Anderledes enn mange andre jeg har snekret (les: sydd) sammen.
Kan bli spennende å høre hva dere syns etter hvert!


4 kommentarer:

  1. Jeg blir med i år også. Det er så spennende med dine gåter. Og fine er de også. Og i år kan jeg jo blogge om de :)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg! Du er flink til å lage gåter for oss!

    SvarSlett
  3. Spennende!!!

    SvarSlett
  4. Anonym3:24 p.m.

    Hmmm, kanskje jeg skal hive meg med for første gang??? Minn oss på det da :o) eller forresten... legger inn alarm i outlook jeg *fnis* - stoler ikke på meg selv...

    SvarSlett