10. november 2006

Friday and more knitting :: fredag og mer strikking

En lang uke og smått med oppdateringer, - jeg ønsker meg tilbake til skikkelige boggerutiner, jeg.

Denne ukas strikkeoppdateringer inneholder et bilde-men-ikke-avslørende-bilder av luene jeg strikker på.

For Linus-alongen har jeg nå strikket

* en grønn lue som jeg kommer til å rekke opp og strikke en annen lue av,
* en grønn lue til som er helt ferdig og vil passe søtra mi helt supert,
* en rød lue som allerede har funnet et hjem på en søt ettårings hode, og
* en brun lue som har passert kontrollen og vil vente på julaften, den også.

Ha en super helg, folkens!

hat for x-mas :: #3 :: lue til jul


A long week and few updates, - I'd like to get back into the blogging routine.

This week's update calls for another picture-but-not-showing-anything of my knitted hats.
For the Linus-along I've knitted

* a green hat that I think I will rip out and use the yarn for another hat,
* an other green hat that is all done and will suit my sister well, I think,
* a red hat that already has found a home on a sweet 1yr old's head, and
* a brown hat that also has gone trough approval and will be waiting for X-mas' eve.

Do have a nice weekend, guys!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar