16. november 2006

Nordic Secret Friend :: November :: Nordisk hemmelig venn

Nordic Secret Friend :: Nordisk hemmelig venn, - takk Britt!

Beklager sein oppdatering, - det er jeg som har rotet og somlet så dere ikke har fått sett disse nydelige vantene jeg har fått av Britt i posten!
Pakken min ble stoppet i tollen og det tok sin tid før jeg fikk ryddet opp i at det var en -gave- og ikke noe jeg hadde bestilt fra Sverige.

Legg merke til den fine detaljen med "stjernering" på ene fingeren.

Jeg er bare så overlykkelig! Nå kan vinteren kommer, - her blir ingen kalde fingre, nei!


Nordic Secret Friend :: Nordisk hemmelig venn, - supre vanter!

Sorry to be late on updating, - it's me who has been procrastinating so that you got no chance to see these beautiful finger mittens I got in the mail from Britt!
My package got caught in the custom, - I had to convince them it was a secret gift and not something I had ordered from Sweden.

Pay attention to the "ring of stars" on one of the fingers.

Winter can come any day now, - my hands will be warm and happy all winter long!

I'm just so glad I'm in the 4th Nordic
Secret Friend Swap.

Det er bare så bra å delta i 4. Nordisk hemmelig venn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar