6. desember 2006

spc: dec #1 red :: des # 1 rødt


To me Andy Warhol captured the "glam" in so many people of his time.
For my "red" in December, I'd like to show you me as a Warhol portrait in the colors of of red.
(Suddenly the "glam" theme was ok after all...)

Andy Warhol klarte å gripe fatt i de glamorøse sidene hos folk i sin tid, - syns jeg.
Min "rød" for desember viser da meg som et rødtonet portrett av Warhol.
(Ser ut for at jeg ikke kan la temaet "glam" ligge når jeg endelig kom i gang...)


small spt-tuesday
Cannot let this old banner go, - I love the idea!
Like it's telling me to love myself and kiss the bad times and old worries goodbye.
:: Fikser ikke helt å gi slipp på denne gamle knappen, - jeg liker den så godt!
Som om den stadig forteller meg "elsk deg selv som du er" og at gamle sorger og vanskelige tider kysses bort.


spt/ spc : december :: desember

3 kommentarer:

  1. i love warhol. well done!

    SvarSlett
  2. Herlig Merete!! Flott adventskalender :-) Klem Grete

    SvarSlett
  3. Anonym6:23 p.m.

    great Warhol tribute :)

    SvarSlett