22. april 2007

gåtesøm : # 1 : mystery quilt

Passelig fornøyd med meg selv, - jeg er ferdig med sømmen på treet og kan sende det videre til nestemann. Nå er fellesprosjektet (et av Stings arbeider etter Barcelonaturen) på vei til sistemann på lista. Nei, jeg kan ikke vise hele greia, for det skal jo avsløres i gruppa først. Årsmøte i NQF 2008 skal det bli utstilt på Olavgaard.

Jeg har fått med meg at det foregår gåtesøm på to norske lister og en amerikans.
Sølvi har laget gåten, - hun har lagt ut bilder hos seg.
Jeg prøvde å ikke kikke nedover i bloggen, for der ligger det bilder av flere enn første delen...

Her er stoffvalget mitt.

mystery quilt : #1 : gåtesøm

Plukket fra kassen med rutastoffer i restelageret og inspirert av Hannes to siste aksjonstepper. Passet bare så-å bra å få kuttet remser derfra.

Nå har jeg ringt mor og så stikker jeg ned der. Det regner ute og hva bedre kan man bruke dagen på enn å sy sammen?
Her blir det både sybelønning og sosialt selskap på meg.


Solvi made a mystery quilt for a couple of lists I'm subscribing to. Since I'm done with my green tree and can mail it onto the next on the list, I ‘v rewarded myself with some stash bushing inspired by Hanne’s last two care quilts.
My fabric choices are from the bright side of my stash, a couple of old favourites that are no more in use.

Now I’ve called my mother and she’ll join me on this rainy day.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar