28. april 2007

ut på tur :: out in the open

foggy day :: tåkete dag
Denne våren har jeg vært skikkelig flink pike og tatt en gåtur hver nesten hver dag.

I det siste har jeg også blitt med en gruppe som går her i Tønsbergområde hver onsdag. Turen varer ikke mindre enn to timer, men heller ikke mer enn fire timer.
Kameraet er pakket med i sekken, men det har ikke blitt tid til å stoppe opp for å ta bilder.
Forrige gang det var tur for meg, så jeg alle disse nydelige vårblomstene og ville så gjerne ta noen bilder.
Jeg har fått tips om å ta en tur tilbake på egen hånd. Kanskje jeg gjør det.

Men nå er utfordringen i mai på spc ~ute på gata~
Jeg stoppet bilen og tok tåkebildet over, - naturen er slik et nydelig landskap, stille i flere betydninger, rolig.
Allikevel er det noe med gateliv som utfordrer meg, som gjør at jeg kjenner livet lever og gleden boble.
For en topp utfordring!

signatur

belfast 2005

This spring I've been such a good girl and been out walking almost every day.

Lately I've joined this group that every Wednesday takes hikes in the beautiful nature here around Tonsberg. A new route every week. I get to walk for less than a couple of hours, but no more that four.
I've brought my camera with me, but there are no time for stoping and bringing out the camera. Last week I saw all these spring flowers and wanted badly to take some photos.
My friend tells me I have to go back and spend time there on my own.
I might do that.

But the challenge for May at spc is ~on the street~
I stopped the car and shot the foggy landscape above, - nauture is such a wondreful scenery, being so quiet, standig still.
Still, there is something about street life that challenge me, that make me feel happy and alive.
What a great challenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar