5. juni 2007

stille fra tønsberg :: quiet from me

Jeg vet ikke helt hvorfor det ble så stille, men ulike saker i hverdagen har satt sine spor tydeligvis, her i bloggen min.
Det er mange tanker som surrer rundt på innsiden og gjerne vil ut, men kommer de inn hit?
Niks.

Her har to kort blitt avsendt og to kort kommet hit.
Fortsatt bare en maisokk avsluttet og en ny startet, og junisokken spøker i tankene.
På sybordet I hyllelageret mitt ligger fortsatt et nesten-ferdig blått skjørt.
I sytankene spøker en ny slengeveske og lommeinnsats til en allerede i bruk.
På håndsømsfronten er det forsatt Barcelona som gjelder, både det ene og det andre.
Jeg tenker middager og mat generelt, livstilsholdninger og ut på tur.
Et viktig tilskudd for å få meg ut, har vært den nye iPoden min.

Som her vist, så går livet sin travle gang, også etter 17. mai feiringen.



Times goes by and I do not really know what have caused it, but no writeing here to show for.
I hope to update with some of what has been going on here soon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar