3. august 2007

sommerferie og sokker :: summer vacation & socks

summer vacation :: 2007 # 1:: sommerferie
Søsteren min og morgen te/ kaffe på trammen i sola. Vi tok en ukes ferie på hytta til mine foreldre, - en hytte (seter) på Store Tannseter i Gudbrandsdalen.

socks :: juni #2 :: sokker

Juni-sokken (og flere andre måneder med den) var med meg på hytta i håp om at jeg skulle få strikket meg fram til dags dato (august) i sokker2007.
Vel hjemme er sokk to i paret blitt så stor:

socks :: juni #1 :: sokker

To nøster var ikke nok, nei. Og nå har hele uka har gått uten at jeg har fått kommet meg på rett sted etter et nøste til med dette beige/ lysebrune garnet.
Nå ser det ut som om jeg blir kjørt til stedet i dag, så da blir den kanskje ferdig i løpet av kvelden helgen?

~Merete

My sister at the front door of my parent's mountain cabin, - morning tea and coffee in the sun.
I brought my knitting with me, - long overdue sock patterns from the sokker2007 challenge.
Still not done with the scond sock from June. I need another ball of yarn as two were not enough. Maybe today?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar