7. september 2007

føtter :: feet

Jeg leser soulemamas blog så ofte jeg kan.
Der leste jeg en utfordring som gikk rett hjem hos meg, for jeg er også av dem som lar meg fasinere av hvor føtten mine trår.

Til tider tenker jeg at bildesamlingen min må være dødskjedelig (= grunnen til at de bildene ikke alltid kommer seg inn i denne bloggen...)

Hva skal jeg med alle disse bildene? Tja, det er et selvportrett, et her-og-nå og for meg gir de meg dytten jeg trenger for å minnes situasjoner.

Som her, 17.mai i år:
feet : #1 : føtter

Helt klart at jeg hadde på meg bunad. Det var sol, litt vind, men ikke kaldt (jeg hadde ikke utenpåjakke) og vi gikk i gatene i Tønsberg.
Akkurat nok minner til å sette i gang de andre fra den dagen.
Flere føtter tror jeg nok det blir.

Føtter hos Mecozy.

~ Merete
soulemama showed me the challenge of feet at Mecozy. I'm also in love with feet-photos. cannot help it. They help me remind the situation as good as any other photo.
Like this one from our national holiday, 17. of May:
I wore my national costume, it was sunny with a little wind, but not so cold that I had to wear a jacket, and we walked the streets of our town, Tonsberg.
Just enough information for me to remeber the rest of the day.
Expect more photos of feet at this blog!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar