27. september 2007

nærmere rosa :: closer to pink rose

Jeg driver og surrer med mitt, da.
Og slikt tar tid.

Uten tvile er det OktoberRosa-saker som opptar tiden mest, men litt annet surrer rundt.

Jeg mener sjøl at jeg er ingen fantast, - jeg skulle bare ønske at jeg ikke følte meg så hjelpesløs når familiemedlemmer rammes av brystkreften. At det kanskje var noe, en liten dråpe i havet, som jeg kunne bidra med.

Tanker vandret, ja, de vandret i årevis og noen ble satt ut i livet før de ble sett på som utprøvd og forbigått.
Så kom OktoberRosa, - og den slo sterkere rot enn jeg i mine villeste fantasier hadde drømt om! all of them :: alt som er...nesten

At så mange kvinner kan tenke seg å hjelpe medkvinner, og oss selv i andre potens, - det ante jeg ikke.

Kanskje det var flere enn meg som har følt seg liten og hjelpesløs, men som nå kjenner styrken i fellesskap? Som opplever at å stå alene kan være tungt, men sammen er vi sterke?

Det er helt utrolig, - jeg er så stolt og glad over å få lov til å være en del av dette!

~ Merete

1 kommentar:

  1. Dette er høstens høydepunkt! Jeg gleder meg til auksjonen til uka.

    I fjor fikk jeg ikke tilslaget på noe. I år skal det bli andre boller!

    SvarSlett