11. januar 2008

sting for sting :: stitch after stitch

Nå er februarmønstrene lagt ut i "Stitch 2008"!

Det er Rita som har tegnet de to flotte februarmotivene, - to fordi vi kan få velge. Eller sy begge to, så klart.

Jeg har ikke brodert meg ferdig med januar av den tekniske årsaken at jeg hadde vatt strøket bakpå stoffet mitt før jeg begynte å tegne opp mønsteret. Skal ikke lage en så stor historie utav det, bare fortelle at vatten var strøket på stykket med stoff som befant meg der jeg var; - sikkert tenkt som bakstykke på et fremtidig quilteprosjekt.
Kommer ikke til å gjøre det samme når jeg nå skal sy for februar. Tror jeg går for huset først, Rita!

~merete

The patterns for the month of February are published at the "Stitch 2008" blog. Rita has drawn a "Home, sweet home" and a snowman who wants snow.

I'm not done with my January stitchery yet, but am thinking of stitching the house first.
Great, Rita!

1 kommentar:

  1. Dette er sånne mønster du får lyst til å kose med ;-)
    En vakker dag skal jeg også begynne med stitchery.

    SvarSlett