9. april 2008

gåtesøm :: # 1 :: mysteryquilt

Det er Sølvis skyld, - hadde hun ikke annonsert i bloggen sin at Bonnie ::  quiltville kom til å legge ut en ny gåtesøm med start i april, så hadde jeg ikke ant noe om dette.

Nå sitter jeg i garnet, for mandag lå denne haugen med stoffbiter og remser på arbeidsbordet mitt.

mysteryquilt : #1 : gåtesøm

Årsmøtet og gode venners lag kan fort få en til å bli med på sånt noe, ikke sant?
Jeg har sydd gåter før, jeg, og før jul har det blitt litt ekstra som er morsomt å styre med.

mysteryquilt : #2 : gåtesøm

Nå er det 4'er blokker som gjelder, - 100 er klare og de neste 50 håper jeg å få ferdige i løpet av kvelden. Mon tro om jeg står løpet ut denne gangen?

Jeg får jo dytt av både Sølvi, Wenche, Sigrun, Kari, Elisabeth Augusta og Marianne...

I'm trying to solve Bonnie's Mystery Quilt over at quiltville. My friends (names above, you might recognize them?) tricked me into it, - or maybe I wasn't that hard to ask?
I've cut the fabric for the four-patches and sewed 100 of them. Before the night comes I hope to see 50 more patches on my table. Go me!

3 kommentarer:

  1. Åh, den blir ikke verst din heller....
    Forstår ikke hvorfor jeg har så mye blå stoffer, liker ikke så godt blått da

    SvarSlett
  2. Det blir gøy å se hvordan dette mysteriet blir seende ut til slutt... så spennende!

    SvarSlett
  3. Så du gir meg skylda? Lappene dine blir uansett flotte.

    SvarSlett