29. april 2008

gåtesøm :: 2.4 :: sewing a mystery

mystery :: 10.2 :: gåtesøm

Del 2 er ferdig!
Her ligger 14 bunker med 10 blokker, og så har jeg delt en bunke med et par ekstra i to hauger for designet skyld.
Blir det ikke lekkert?

mystery :: 10.1 :: gåtesøm

Syns det ble mange jeg, - 142 + ekstra er en del. 
Restelageret har fått ben å gå på og nå kutter jeg litt herfra og derfra av de store, til tider ubrukte, bitene fra lageret.

mystery :: 10.3 :: gåtesøm

The second part of the mystery quilt is shown in all its glory, - 142 + some looks pretty cool when all together like this.

I love my colors and choice of random picked fabric so far.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ferdig del 2, og del 3 har du vel egentlig sydd allerede mens du utforsket den geniale symeoden. Jeg synes dine ser kjempeflotte ut, synes til å med at jeg kjenner igjen noen av stoffene:-)).

    SvarSlett
  2. Synes du skal sy den sammen sånn som den ligger her jeg, den ble jo kjempeflott. Og ja, ser noe n kjenninger her jeg også.

    SvarSlett
  3. Kjenninger fra dere? Jo, garantert!!! Tusen takk, - de er har funnet sine rette plasser.

    Sølvi, - har studert bildet og tenkt mitt. Kanskje jeg må sy flere nå som jeg har så "god tid" da del 3 var færre blokker?
    ps. Tror ikke det akkurat nå,nei :-)

    SvarSlett