1. juli 2008

ferdigheter :: spc :: skills

Endelig fant jeg ut hvilket verktøy jeg måtte bruke, og hvordan, for å få flyttet på dette "gardinopphenget".

using what I have :: man bruker det man har

En som hekler, har litt av hvert i skuffen.
Dagens ferdighet :: bruke det man har.

Før, av forrige beboer, tjente denne metallsnoren som bildesnor.
Jeg flytter garndinopphenget til vinduskarmen.
Silkeskjerfet fra Liv skal få komme til sin rett der.

Å ta selvportrett utfordrer folks personlige grenser, frigjør hemninger, og denne siden skaper en arena, et sted, der man kan opptre friere og vise mer.

snart klart i vinduet :: not yet, but soon my real tools :: jeg har skikkelig verktøy også
silk scarf :: fra liv - silkeskjerf med hjerter og stjerner

Finally I found the right crochet hook tool to move this part from my wall to the window.
Today's skill :: use what you have.
I got this beautiful silk scarf from a friend, and I've wanted for so long to find the right place for it in my studio.

Taking self portraits challenges peoples personal boundaries, it frees up inhibitions and this site creates a venue for people who would not normally be able to speak freely about their selves.

* spc :: july :: skills
* whip-up :: about spc

2 kommentarer:

  1. Så koselig. Skal du henge det i vinduet!? Da blir det fint gjenomlyst. Nå fikk jeg faktisk lyst til å lage flere. Takker!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg skal ha det i vinduet fordi det kommer så til sin rett i alt lyset! Fargene blir så vakre da :-)
    Fint at du fikk lyst til å lage fler, - du er dyktig!

    SvarSlett