20. desember 2008

7 egodager :: 7 days of you

I høst hoppet jeg i det og ble med på “the 7 days project”, tok bilder av ego (meg selv) hver dag og la dem inn på flickr og til gruppa.

fall by the bus-stop:: høst

Overmodig ved årets start (lærer aldri) ville jeg ta et selvportrett hver dag samtidig som jeg fulgte opp med et bilde fra hver dag også. Men jeg ble for trøtt av å trynet mitt hver dag, studerte rynker og bustetet hår, og filosofere over hvorfor de beste klærne jeg har på ikke nødvendigvis er de beste klærne jeg bør bli sett i.

Jeg har hatt glede av SPC (nå i pausemodus), og et 7 dagers prosjekt hørtes akkurat passe ut.
Det var det.

Dreamdust :: doov inviterer igjen til en ny uke, – finn fram kalenderen og merk av lørdag 20. desember til fredag 26. desember.
Ligger det et nytt kamera under treet og venter på deg, så kan du jo bruke halve uka på å øve deg med nyvidunderet, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar