15. desember 2008

tenning + post :: post + turn me on

advent :: beate #15

Den nye formen for julepost, – den starter vel her ved datamaskina?

Nå som jeg har innrømmet min avhenighet, så la oss litt nærmere på konsekvensene, – spesielt når jeg bruker datamaskinen til  nettsurfing.
Når de ble spurt, svarte overraskende 46% av kvinnene at de ville heller gå uten sex i to uker framfor 2 uker uten Internett-tilkobling. De yngste var litt mindre hissig på tilkoblinga, mens de eldre på min alder hadde mer lyst på nettsurfingen.

Nå kan ingen påstå at stillesittende blogging + nettsurfing gir samme helsebringenede utslag på kroppen som en frisk runde i senga:

* brenner flere kaloerier, – hjelper på vekta
* senker stressnivået
* styrker imunforsvaret
* smertereduserende
* bedre søvnkvalitet

og sist, – så kunne det jo få oss damer til å se 10 år yngre ut på sikt, ikke sant?

advent :: elisabeth #15

Hva jeg velger?  
Det er hyggelig å tenne stearinglys og blogge.
Men når på-knappen virker på soverommet, så vet jeg godt hvor av-knappen på datamaskina er, for å si det sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar