2. januar 2009

partyinvitasjon

I dag blir det fæst i blogglandia, – jeg har takket ja til invitasjonen fra Muffin :: Jorid.

Jeg skal ta med meg fineste kaffekoppen og har hentet fram garn + pinner til en lue. Den koksgrå ullbuksa str 3-4 år skal få vente, – går det troll i pinner ord, så må strikkeåret 2009 åpnes med et “morsomt” porsjekt, nemlig! Antrekk kan vel bli det vante på den tiden, – og er du den som tuster i pysjen og stikker opp i senga for kosen, så bryr jeg meg ikke. Sikkert ikke Jorid heller!

Stikk over til Jorid og si takk om du har tid og lyst til å komme på et bloggerhåndarbeids-party ved åttetiden i kveld!

3156984824_1553ccba36

Would you like to join me at the blog-party over at Jorid :: muffin tonight at eight?
Bring your craft (knitting, sewing or whatever) and a nice cup of tea or coffee.
I’ll be there!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar